Saturday, December 29, 2007

Jak eby Mie Zaufanie Adoptujc Realistyczny Stosunek

Jeli wy usiujecie z jak eby mie zaufanie w waszym yciu, wy nie samopas. Najbardziej ludzie domyl i dufno co e szczliwe ludzie maj, zaludniaj kto moe zrobi co i wszystko.

Cz problemu z zaufaniem my domylimy my musimy mie tony i tony tego i caego czas. Rzeczywisto, e nie kady wie jak eby mie zaufanie w caych sytuacjach.

Dufno naprawd stosunek osoba ma, e dopuszcza ich mie wgld pozytywu siebie i ycia sytuacji moe pomieci ich. Ludzie z ufnym stosunkiem realistyczne. Oni dowierzaj w ich wasnych zdolnociach i wierz e oni potrafi zrobi wikszo co oni chc zrobi w yciu. Oni wiedz oni cant robi wszystko.

eby przegldn jak eby mie zaufanie wy potrzebujecie zrozumie i typowa osoba zawsze jedzie mie jakie tereny w ich yciu e oni bardziej konfidenta ni inny.

Wy moecie by bardzo gimnastycznym i wygodnie konfidentem w waszych gimnastycznych zdolnociach nie odczuwajc konfidenta spotykajc nowe ludzie. Szansy wy konfident w bardziej drg ni wy moecie zrealizowa. Klucz do odkrywajcego realistyczn dufno eby usun nieco faszywych wiar wy moecie rozwinlicie.

1. Faszywa Wiara:

ja wierz e eby by pomylny w yciu ja musz by fachowy w wszystko wane tereny ycia.

Realistyczna Wiara:

ja wiem i dokonanie-osnuo myli nie prawdziwa droga poczu godny. Ja dostaj jakie uiszczenie kiedy ja dokonuj rzeczy e ja spacjuj zrobi, ale ja wiem i braki nic nie maj zrobi z moj osobist wartoci. Ja urodziem si godny.

2. Faszywa Wiara:

obok pokazaem mnie jak eby mie zaufanie w si albo nie. Moja przeszo moje najwaniejsze przewodnictwo-system.

Realistyczna Wiara:

Jako my dorastamy my dont mamy te same vulnerabilities my robilimy kiedy my mode. Youve zyskiwane jakie spostrzeenie na co wy mylicie musicie kontynuowa wpyn wy w yciu. Wy wybieracie ktre tereny obok i youll dopuszczaj popchn prezent, ale wy dont musicie by niewolnikiem do obok.

3. Faszywa Wiara:

Wiadomo e kiepskie rzeczy zachodzenie bardziej ni cacanki. Cacanki ja robi cant bd dany za duo znaczeniem z wszystko kiepskim. Ludzie pamitaj kiepski wic ja musz, te. Moe by jeli ja stej twardy dosy, Ill mam mniejsze kiepskie wyniki.

Realistyczna Wiara:

ja wiem e jeli ja wygrywam 4 z 5 czasu trwania, e bytujcego na jednym czasie ja trac i jak straszny dotyk ja nie pozytywny widok. Ja wiem ja cant zwycistwo cae czas! Its dosy dla mnie zrobi dobrze na czym wikszo czasu.

ja mog skorzysta jak dobre uczucia tego wygra nastpne czasowe rzeczy arent padajca moja droga, poniewa ja wiem its tylko tymczasowy setback.

Owiata jak eby mie zaufanie ma los zrobi z owiat jak eby mie bardziej realistyczny stosunek ku lifes ups i mechowie.

Google

No comments: