Saturday, December 29, 2007

Kloc Domy i Kloc Meble Norman Rockwell Wykonuj

W wypadku wy havent zauwaony, wiat going do pieka w handbasket. aden wie gdzie e wyraaj oblezieni od albo co to znaczy akuratnie, ale domylnik czytuje rozumiany przez kogo ktry syszy to - e rzeczy zdaj si strajkowa kierownicze. Jeli wy ogldacie wieczorn nowo, czyta dzisiejszy headlines, albo suchacie radio tedy wy wiecie co ja rozmawiam dookoa. wiat jedzie do pieka w handbasket. Tak co worlds przeniesienie musi zrobi z tytuem tego paragrafu? Thats odpoczynek, w wiecie z wadzy, tam sprawiedliwy co cudowny o tym klocw tworzy pokj i cisz w moim yciu.

Jeli e gosy troch dziwaczne do was, dopuszczacie mnie objani. Wasz dom moe by zamiaru rwienicy, albo rdziemnomorski styl domek wypoczynkowy, albo bdzie moe wy robicie wasz dom w Francuszczynie chateaux, ale dla mnie to jest adna grzaka, albo spokojniejsze owinicie ni kloc dom bogato ozdobiony z makiem i klocem meble. ja nazywam to moje norman Rockwell effect.

pny Pana Rockwell mia rozpoznawcze malarstwo styl i jego odciski opisay optymistyczny depiction codziennego ycia w Ameryce. Nawet pki wiat by na wojnie i naszym narodzie wspina si z wielkiego obnienia, Rockwell mia niesamowity dryg zbrojarskiego co naprawd wany do zwykych Amerikanek. Imagery jego obrazy stworzyy natchnione nas by przyzwoitymi ludmi i przeywaj dobre ycie. Oni evoked czucie calming i harmonia. Ja doznaj i norman Rockwell effect kadorazowy ja chodz do mojej kabiny w drewnach.

Tam chodzi to undefined co o klocu dom i kloc meble i dosownie transfixes mn w extraordinary drodze. Jak najlepszy ja mog nakreli to aby uninitiated? Kiedy ja przegldn cian konstruowan klocw, ja dostaj sensowy e to wibruje na rnej intensywnoci ni reszta jego otoczenia. Nie, ja nie jaki nowy-wiek metafizyczne drzewo-hugger, Im czowiek ktry ocenia naturalne pikno i ja spokrewniam si z rzeczami formowanymi od klocw.

Uwaacie jeli wy bdziecie e kloc sosny i 2x4 (albo 2x10, itp.) Obaj drewnianego budowy wyroby tej samej materii i uywanej dla tych samych celw. Jakkolwiek, jeli kady eby wyprostowa cian uywajcych obaj tworzyw, to jest adno podobiestwo w wzrokowym przeyciu, literze albo jakim aspekcie dwch cian. Kloce z nieregularn kwesti, miae ziarno, demonstracyjne wzy i garbaty koloryt wynurzaj si wzrokowy przedstawiajcy tamten Pana Rockwell strove eby dokona z kadym uderzeniem szczotki. Do mnie, kloce scz sensacj cieplika, siy, sensowe tamto wszystko bezporednio z wiatem ... I to jest los spodziewa si od zmarego drzewa.

Tak o co poszo to klocw daj mnie to bliskie duchowne przeycie? Ja domyl to jest domniemana ocena zmysu perpetuity, historii, siy i permanencji. Ameryka pobudowaa od klocw. Pierwsze budowy wyprostowane poprzez t ziemi bardziej czsto ni nie konstruoway klocw. Dla setek lat, ludzie pokrajay ich domy, magazyny i kocioy od pustyni uywajcej najobfitszy ratunek dostpne, drzewa w ich naturalnym ksztacie. Na przyczepk, my Amerikanki gustuj by notowane dla bych indywidualistami, i na czasie kiedy wikszo mieszkanka ludnoci w apartamentach miasta albo przedmieciach z cookie-wrbnych domach, kloc dom wystawia oprcz tumu. W tamtej tej samej racji bytu, meble kloca nie oglnie dostpne na rzeczy normalne meblarskie zapasy. kady musi zaryzykowa na zewntrz do pustyni (albo przynajmniej wychodz shopping mall) eby odnale kloc jakoci i maka meble.

Okay, ja przyjm do nieco wyprawiem ciany w naszym domu i tak, my nawet mamy kilku meblarskie kaway tamten kady moe etykietowa jak conventional, ale gocie do naszego domu nieodmiennie dogaduj si o naszym klocu meble i kloc akcenty. eby pochodzi, aden ma jeszcze pogratulowa nam na naszej fenomenalnie wyprawionej ubikacji.

ja rozpoczem t dysertacj z clich o naszym wiecie jym do pieka w handbasket, i jak e zwizany z moj mioci i ocen dla caego kloca rzeczy. Ja ufny e mj uparty na obu rzeczach gos. My mieszkamy burzliwa i chaotyczna planeta, ale ja yj w klocu dom z rk-robiony kloc meble. Dla tamtego powodu, wszystko bezporednio z moim wiatem. Teraz dont kto obracaj na tamtej cerze TV pki Im czytanie moje stare wyjcia soboty Wieczorna Poczta.

Google

No comments: