Saturday, December 29, 2007

Parenting - Moja Historia

Kiedy ja zostaem brzemienn z moj crk, Aubrey, ja byem 21 latami starymi, wieo onatymi i strwoyem si pogry! Ja czytam wszystko ksiki, zawieraj "Co eby Liczy" seri (nawet noworodek i berbecia). Cae te ksiki day nam jedne wielkociowe ataki wszystko" niby parenting porada.
< br >

Kiedy Aubrey urodzilimy si, my practiced jeden wielkociowy atak wszystko"; parenting hodowane przez wszystko ksiki ja czytam. My zachci j usn na niej na, znaczcych my pozwalamy wykrzyknienie jej si eby dospa. Ja take zachci Aubrey eby poczu wygodny grajcy sam, i nie potrzebuj mnie. Ja robiem jakkolwiek WIEM i mleko piersi najlepsze, i od ja nie wiedziaem e zasoby strajkoway tam poszuka pomoc nauczy si JAK breastfeed, ja przepompowaem.
< br >

Mocny-naprzd 5 lat.
< br >

ja nieoczekiwanie dostaem brzemienn z moim synem. To czas ja spotkaem si si sam. Tak, zamiast czytania (jeszcze znowu) wszystko bardziej mainstream ksiki, I zamiast obrcone do mojego serca. Ja obszukaem moje serce dla niby ojciec ja chciaem by. Niby dziecko ja chciaem mojego syna albo crki by. Ja nie jechaem mie pomoc to czas, wic to musi by by czym ja zrozumiabym, paka z i kocham, rnoimienny parenting styl ja wybieram z moj starsz crk.
< br >

ja nie miaem ide o Doczepce Parenting. Ja nie wiedziaem to byo nazwisko dla jak ja instynktownie parented mj syn. Ja wanie poszedem za sercem. Ja byem niezomnego w moim rozkadam breastfeed mj syn. Ja poszukaem tyl pomoc w tym. Ja miaem wyjcia, jak i duo inny pierwszy czas pielgnacja mommas. Od problematyki z duo nadoi, do problematyki z krokiem tamto moje mleko zrobio cieknicie zbyt. My zaszamotalimy, ale to bya walka i naprawd robiony mn odczuwamy dobry, lubimy ja naprawd robiem najlepsz rzecz moliw dla si i moje dziecko. My ostatecznie "dostalimy to" i to/najlepsza rzecz w wiecie dla obydwojga!
< br >

Wtedy pki na LLL Spotykajcy kto nosi podwieszk koliska. Ja domylaem to wprawiaem potrafi potrzyma wasze niemowl I dostaj robiony co! Wic ja kupiem. To byo mojego pierwszy i nie mj najwygodniejszy, ale ja nauczyem si i ja mogem mie mj newborn syn z mn, i wci zmierzam do mojej 5-rocznej crki i dostaj prac robiony dokoa dom.
< br >

ja filcowaem si, wysoki i nisko, eby spotka si podwieszka perfekt dla mnie. Ja nauczyem si ilu rnych typw tam, i zdeklarowany na jak ja lubiem kopalni najlepsz. Kiedy ja nie odnalazem na zbycie i dostarczyem ywnoci do mojego wymagania i zuboeni, ja formowaem mj wasny.
< br >

To nie do wtedy, e ja okolicznociowo zderzyem si do nazwiska "Doczepka Parenting"; Ja rozpoczem czytanie, i byem wprawiany i byem wstrzsany e tam byem innego mommas jak i mn. Mommas kto kocha ich dzieci dosy sucha ich cerca I ich dziecice wykrzyknienia! Ja take dowiadywaem si e mj co-sypialny faktycznie wielka droga do "doczepki" ojciec, i specjalnie fajnie kiedy wy breastfeeding.
< br >

ja byem wprowadzany do sukiennych dymek, ktry pocztkowo ja pomylaem, "ADEN SPOSB; zaludniaj ORZECHY LASKOWE?"; Studnia ja wiem rny teraz. Ja wtedy rozpoczem materia diapering mj tedy 8 miesica stary may chopiec. Wzory wic zabawa, praca minimalny i ja wiem i ja robi kapeczk cz uratowa ziemi. Nie wspomnie wyjwszy jakie pienidze! Inna dodawana korzy do mojego wybierajcego materiau, mj syn ma nadzwyczajnie czuciow skr, i z sukiennymi dymkami on nie mia kadEGO wybuchaj - - nie nawet aluzja jakiego typu dymki wysypka.
< br >

Do Doczepki mnie Parenting chodzi bynajmniej o wystawianych wskazwkach chocia to wystawiane pod warunkiem przez Doczepk Parenting Midzynarodwka: < br > < br >

1. Przygotowanie dla Childbirth < br >

2. Emocjonalny Responsiveness < br >

3. Breastfeed wasze Niemowl < br >

4. Niemowl Przy < br >

5. Dzielony sen i Bezpieczne Sypialne Wskazwki < br >

6. Uniknijcie czstych i dugotrwaych rozdziaw od waszego niemowlcia < br >

7. Pozytywna Dyscyplina < br >

8. Utrzymajcie wag w waszym rodzinnym yciu < br > < br >

My (jak rodzina) praktyka kilk albo wikszo tych wskazwek, teraz. Chocia lubi ja powiedziaem, moja crka jak niemowl nie parented tdy, wic ja mam dobry zmys cisych diffrences w dwch dzieciach.
< br >

Dlaczego te wskazwki nicea zobaczy, oni (do mnie) wanie e wskazwki, do Doczepki mnie parenting chodzi bardziej o Instynktownym parenting suchaj moje serce i robice co oblezieni naturalnie do mnie, nie o jakim wystawiaj wskazwek ja "musz" pj.
< br >

Teraz mj syn 22 miesica stara, wci i nieruchoma cakowito "Doczepka Parented," ktry do mnie znaczy on kontynuuje do co-sen, niaczenie, wci czytuje noszone na dziennej bazie, i wci ma sprytny materia na jego krztynie byczysko codziennie I noc.
< br >

On chodzi, rozpocz si rozmawiaj, i staje prawdziwy "may czowiek" (ja czasem smutny powiedzie.) Ja konfident e on tak dobrze regulowa poniewa ja i tak niezomny w "moim niby parenting"; i moje wiary.
< br >

Google

No comments: