Saturday, December 29, 2007

Transakcja Z Przeczcymi Ludmi Uatwiaa

ja graem tenis dzisiaj z jednym z mj tenis buddies. My gramy raz tydzie i my zwykle gaworzymy o pracy, profesjonalnych tenisistach i miejscowej nowoci.

Dzisiaj on chodzi wasna odmowa o ludziach terenu my yjemy. Wedug niego oni wszystko podkrada i oszukacy.

Teraz to robi mnie naprawd gniewny kiedy ja sysz , e on mwi tak od ja miaem bardzo przeycia pozytywu z ludmi ja obdzieliem z lokalnie. Ja znajduj locals sprzyja bardzo, pomocny i uprzedzajcy.

Wic my szkodzimy na faktach. Co ja mog zrobi o jego odmowie myli? Co wy moecie zrobi handlujc z przeczcymi ludmi?

Trzej Drogi Obdzieli Z Przeczcymi Ludmi

1. Zajedcie specyficzny

Kiedy kto wyczynia caught w odmowie myli oni czsto uoglni ich deklaracje. To jest dobra idea zapyta pytania ich oczyci co oni znacz.

Dla przykadu jeli mj przyjaciel powiada caym psom agresywny ja zapytam jego:

Mae psy albo wielkie psy? Cae psy albo pewne rasy? Wedug kto? W co niby sytuacje?

robic te wy moecie przesun miejsce perspektyw przeczcej osoby od uoglnionej nad reakcj do wysoce specyficznego zdania. To odciy nieco negativity i intensywnoci ich wybuchu.

2. Popuszczany

Pucicie chccego eby rozporzdzi zdania ludowe wy handlujecie z bez znaczenia jak odmowa oni. Przez wszystko znaczy rozmow do przeczcej osoby i uywaj wasze umiejtnoci perswazji do pomocy daj ich bardziej pozytywny widok.

Jakkolwiek pamitaj i kady z nas czytuje tytuujc eby by odmow, zepsut i nieceln! Raz wy przyjmujecie to wy nie zajedziecie tak akcentowalicie o chc przypadkowo zaludni kto odmowa.

I ironicznie kiedy wy zatrzymujecie bolesny przypadkowo zaludni oni mog niemal wyczu i wy przyjmujecie ich ot wasze swko bardziej ciskacie.

3. Wybierzcie eby By Pozytywem

Kiedy ludzie dokoa nas odmowa czasem najatwiejsza rzecz robi eby przysta. Wy nie musicie. Jeli wy chcecie wanie pj na przodzie.

Inaczej znajduj drogi utrzyma pozytywny stosunek. Szukajcie pozytywy w sytuacji i pokazuj ich na zewntrz zaludni. Zapytajcie si jak wy moecie uy t sposobno zosta lepszym.

I nieczysto zajecha powlekana na d przez inny do murky nurtu negativity bez znaczenia jak kiepskie to trafia.

By pozytywem wybr nawet kiedy tamten dokoa wy poliznlicie si do negativity.

Google

No comments: